Regn regng och åter regn..

Va detta är tråkigt är de inte sommar nu?! De trodde jag iaf men icke!! Tycker synd om alla dem som tar studenten idag, måste känns sjukt tråkigt i detta väder. Men så blir de när de bestämms att dem ska gå en vecka längre..

Igår hade jag en riktig slappar dag, var ute på min morgon promenad, sen blev de tv, tv, tv gjorde lunch till mig och pappa. Sen blev de mer tv,tv sen städa jag pappas bil sen blev de mer tv,tv för att avsluta dagen med ca 1½h yatzy spelande.. :) Skulle vart upp på lillkusins examen men efter allt detta tv tittande hade huvudvärken smygit sig fram.. Så när jag la mig hade jag så himla ont så tog ett tag innan jag somna.. :( Idag vakna ja som vanligt 07.35 även med huvudvärk!!! Gahh finns inget värre än att vakna med de, men nu har jag käkat alvedon så nu börjar de försvinna.. Skönt..

Så vad händer mer idag då!? Tåget till gbg går 15.28 från ed, ska handla lite innan jag åker men annars blir de nog att bara slöa finns ju inget att göra i detta väder.. Blä.. Hoppas de är bättre i gbg.. :) Sen blir de hem, hämta ut ett paket från buzzador, även hämta ut min mobil som varit på lagning, ta en dusch och få i mig lite mat.. Sen kommer Daniel typ vid 19 tiden.. Så ska vi troligen gå på bio ikväll om han hittar npgon bra film att se.. Hihi.. Mysmys...

Imorgon ska jag få busa med Dennis igen, hoppas på fint väder då så vi kan vara ute mycket.. Sen vore de ju trevligare för hans päron som ska på avslutning på liseberg om de är fint väder..

Nee nu ska jag kolla på nyhetsmorgon och lyssna på REGNET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0