Trollhättan..

Ojoj blir inte mycket bloggande nu inte.. :) Idag har vi hela familjen åkt till Trollhättan jag och pappa åkte egen bil medans mamma, callo och dennis åkte en.. Vi åkte och hälsa på farmor och kent en sväng.. Lika hett idag så var lite jobbigt att åka bil men de funka..:) Jag och pappa åkte direkt hem så var hemma vid 16 tiden medans dem anda stanna kvar och handla dels mat dels kkläder men jag skulle inte ha något men sen orka jag absolut inte gå i affärer i detta vädret.. Så när vi kom hem åkte jag till bengtsfors och tvätta mammas bil sen hämta jag pizza åt mig och far.. De var mycket gott.

Nu sitter jag i mitt rum och ska se på u21 em.. Hoppas hoppas på seger ikväll igen då.. Det är så fuskit och jag är grymt avundsjuk på Daniel för han sitter just nu på ullevi.. Fusk fusk.. Men jag får nöja mig med att se på tvn.. Hehe..

Imorgon är de först jobb som gäller från 9.30-17 sen blir de hem och fixa sig för att sen dra hem till Emma där även Josse är så blir de att grilla och förfesta för att sedan åka till Bengtsfors och festa..!! Kommer absolut bli en rolig dag/natt.. :)

Sen blir de ju upp och jobba på söndagen dock inte fören 12 så är ju lugnt..
När söndagen är över blir det till att gå med på mitt "riktiga" sommarjobb hela veckan.. De ska bli skoj och se vad de är jag ska göra.. Så skönt att man inte jobbar längre än 13.30.. Nice nice..

På fredag drar jag, Larsson och Mika hem till mig i gbg. För att på lördagen gå på liseberg då äevn Daniel hänger med oss.. Mycket mycket trevligt kommer de att bli.. :)

Igår var jag hem till Larsson, Mika kom också dock lite sent men hann träffa henne i ca 1h iaf.. Larsson bjöd på sjukt god mat, hon är bara för grym på att laga mat.. <3<3<3

Som ni ser har jag haft fullt upp och mer kommer de bara att bli.. :) Men tycker bara de är himla skoj att göra massa olika saker.. Vissa får man ju även betalt för, de är ju aldrig fel.!

Imorgon är de bara 1månad kvar till Tunisien!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0