"bor" hos syster och dennis!

Åh vad gött att vara ledig idag då jag har en tuff vecka framför mig haha.. Går endast i skolan i morgon mellan 9-10.30 haha, vi ska dock va kvar en stund i morgon och gå igenom våran pjäs så kan säga att jag kanske kommervara där till 12 då haha.

Här i hildedal har de varit full fart igår möblera vi om här i köket sen städa vi och tvätta i massor herregud va tvätt säger jag bara haha..

Nu är callo i skolan till elva typ sen vid 12 ska jag iväg och träna body vive är de som gäller idag får ge de en chans till. hihi.. Blir tyvärr ingen korpen för oss idag då dennis inte har någon som kan passa han eftersom han käkar pencelin så är de ju inte så smart att ta ut han på kvällen. Men vi ska spela denna match någon gång i veckan istället..

Slänger in lite bilder!






I fredags hemma hos mig!



Dags att flytta tvätten till tummlaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0