Gransknings seminarium!

Godkväll!!

Oj vilken fin och härlig dag vi haft idag, riktigt vår väder! Hoppas de håller i sig för hade tänkt gå en lång promenad med dennis i morgon då callo ska tentaplugga.

Idag var jag i skolan vi hade granskning av vårat arbete. Och oj de gick ju äver förväntan. Så är jätte glad över de! Jag var på helt rätt spår men skulle bara gå ännu mer om dem olika teorierna jag hade nu bara varit mjuk som en blåsippe blomma som min lärare utrykte sig haha.. Se de ska jag fixa i morgon tänkte jag lär inte ta dirket lång tid då jag vet vad jag ska skriva typ. :) Så a jag känner mig väldigt glad och lättad! Hihi..

Ne nu blir de snart dags att flytta upp till sängen och se på tvn hehe..

Godkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0