Mor&Far

Sådär ja nu är jag hemma hos mor och far. Ligger nu i sängen min härliga underbara säng. Den är ju bara bäst haha.. Inget fel på den i min lägenhet heller men! :) Kom hit vid 13.30 mest slappat, kört lite ny bil och ojoj vilken skön och go bil att köra.. :)

Imorgon blir de ingen sov morgon inte.. Upp 08.00 då vi ska vara hos crister 09.00 för att bege oss ut på isen och pimpla jävlar va arg jag blir om jag inte får någon fisk.. ;)
Sen på eftermiddagen blir de att köra lite fyrhjuling hihi kommer bli as kul haha..



Åhh får verkligen panik över mitt arbete som ska vara klart om en vecka!!!! Får så ont i magen!! Men ska be mamma kolla på de jag gjort hitils om de ser okey ut eller inte.. Sen hoppas jag att hannah kan komma till skolan på onsdag så vi kan sitta ihop och skriva hela dagen!!!!


Nu blir de att se på samantha och försöka att inte tänka för mycket på min uppgift

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0