Nu tar jag helg!! Lite längre sådan!

Åhh nu är jag klar med skrivandet för denna gång, ska bli intressant på tisdag och se vad mycket fel man gjort haha.. Men de känns bra iaf men a har ju som sagt aldrig gjort något sådant här innan men men nu ska jag inte tänka mer på detta fören tidigast måndag då jag ska gå igenom mikaelas arbetet och skriva ner på ett pappaer typ kritik och så. Så nu kopplar vi bort hjärnan från skolan. haha

Ja som vanligt vaknar jag ju tidigt.. Suck fast får väl erkänna att jag lägger mig rätt tidigt igår va inte klockan mer än 21.30 men de var för att de var torsdag alltid extrem trött på torsdagar. :P
Nu ska jag surfa lite sen blir de frulle efter de ska jag ta tag i städandet, blä.. :) vid 11 blir de vattengympa skönt!! Dock känns de inte så kul att behöva gå ut i detta vädret men va f*n måste ju ut..

Får se vad som händer efter träningen syster är ju ledig idag med så kanske att vi hittar på något de v

Kommentarer
Postat av: mikaela

mitt arbete? hannas menar du väl.. eller nån annan mikaela kanske :P

2009-03-13 @ 22:01:44
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

hehe ja okey :) detsamma

puss

2009-03-14 @ 09:29:37
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0