Redan torsdag?!?!

Gahh var tar dagarna vägen?? Denna veckan har ju gått såå fort.. Men jag har ju fått väldigt mycket gjort måste jag säga..

Min mage åh min mage vilken härlig härlig träningsvärk jag har i den nu hihi, igår på core passet var de jobbigt vill jag lova då jag redan hade lite träningsvärk haha.. Men otroligt skönt att kommit igång med träningen igen. Idag är de vila de behövs också. Sen i morgon är de vattengympa som står på schemat.

Vakna 07.20 första gången idag och jag bara nej!!! varför ska man vakna så tidigt när man inte behöver gå upp?? Ska ju inte vara i skolan förren 12.. Men men jag låg kvar till kvart i åtta ungefär. Sedan dess har jag suttit här och pluggat. Känns riktigt bra nu alltså. Har bara en halv sida kvar att skriva och de ska vara om etiskt perspektiv sparat de svåraste till sist hehe.. Men har ju till i morgon 16.00 på mig så.. Hoppas jag hinner. Men annars känns de faktiskt oväntat bra men vet ju inte om allt är korrekt de får jag reda på, på tisdag när de är granskning.. Men hoppas på att de mesta är rätt iaf haha..

Imorgon är de alltså fredag och de betyder helg! Ska ju inte in till skolan i morgon så de är skönt, har en hel del att göra. Först ska arbetet bli klart sen är de vattengympa vid 11-12 sen måste jag städa STÄDA! För de ser ut som hej kom och hjälp mig inte stökigt men dammigt som a jag vet inte vad!! Dennis ska sova här fredag till lördag med mysigt.. På lördag är de bowling för syster så ska la kolla på de, sen vet jag inte vad som händer resten av helgen bara ta de lugnt och inte tänka på skolan för fem öre!!

Jo ska gå och söka lite sommarjobb hade jag tänkt, sökte ett igår och de verka bra tyckte jag dem undra om jag kunnde tänka mig jobba timmar med nu på helger och så. Så de lät bra tyckte jag väntar bara på att hon ska ringa nu med då.. :)

Ne dags att ta upp de riktiga skrivandet, min plan är att sitta till 10.00 för att sen fixa lunchen som ska ätas i skolan se gå till vagnen!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0