Samma tid varje dag...

Godmorgon..

Alltså de är konstigt detta när jag är hemma ja då vaknar jag alltid vid 4 tiden och är kissnödig. Men här hemma hos mamma och pappa då vaknar jag alltid klockan 7 har gjort de varje dag denna helg mycket märkligt. Jag är en sådan person som inte kan somna om så himmla lätt iaf inte vid 7 tiden jag får så konstigt ont i magen då när jag ligger och försöker somna om. Jo jag vet låter jätte konstigt men de är helt sant. Haha...

Idag åker vi alltså hem igen då efter en trevlig helg. Dennis har varit så snäll skrattat hela tiden. Han är för rolig han, han har hittat ett nytt ställe brevid tvn ner i tv rummet som han backar in till sen står han där och leker pajas. Antar att han ställer sig där för att alla  ska se han. Roligt är de iaf.. :)
Vi åker vid 08.30 ungefär då de kom så mycket snö igår så man får ta de vackert på vägen. Ska lämna dennis hos sin dagmamma vid 11 tiden sen ska jag till skolan 12.

Måste handla idag efter skolan också helt tomt i kylen och ingen frukt har jag heller..

Hörs senare i eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0