Sista dagen

Då var sista dagen på vfu:n gjord för denna gången då.. Har haft de jätte bra men ska bli skönt att komma tillbaka till skolan igen tycker jag..

Sitter hemma hos dennis nu är ju onsdag som ni alla vet och då tränar hans päron.. Va en sväng på backaplan förut och ojojoj va mycket vår fint de kommit in. Jag köpte mig en svart lite längre tröja med vita stjärnor bild kommer..

Imorgon blir de allatså skola mellan 9-12 callo och dennis kommer till skolan så får jag ta dennis och callo får studera lite hehe.. Ska bli spännande att åka vagn "spårvagn" första gången med dennis hehe.. Vi får gå dirket hem hit till dennis och hämta bilen för att sedan åka hem till mig och packa in de som  ska med på fredag för har blivit lite ändring så jag kör hem istället för att åka tåg plus att dennis följer med mig. Han kära päron firar ju dels 3år på fredag så. hihi..

Så min fredag ser ut som följer skola mellan 9-11 möta upp callo och dennis på torget callo åker till skolan jag och dennis åker till mamma/mormor pappa/morfar skönt skönt!!

Längtar till lördag då jag ska med pappa och crister ut och fiska ska bli skönt att koppla av lite så i naturen haha..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0