Skönt att vakna till sol!!

Mmm sovit mycket bättre i natt sen att jag lyckades sova till 9 är ju ännu bättre.. Annars vaknar jag typ alltid vid 7. hehe..

Så sjukt underbart väder ute med, solen lysser rätt in i mitt fönster, underbart!!

Mår lite bättre idag iaf just nu brukar alltid bli lite värre när man vaknat till och börjat göra lite saker. Har en hel del planerat idag, ska in till skolan vid 11.45 innan de ska jag posta ett brev, ta ut pengar, köpa busskort, självklart ta på mig och göra mig i ordning. Just nu känns de som jag orkar varar kvar i skolan till 16 för skulle ju vara så skoj att se va dem andra hittat på för roligt i gestaltningen.. Sen blir de hem och göra mat och diska wow va skojj.. haha..

Imorgon kommer mika hit skoj skoj... Hihi..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej!!! tack så jätte mycket ;) med mig e det bara bra tack, själv då? Jag jobbar lite på björkåsen, och ja det är kanon skönt att få jobba lite och få lite pengar ;) Ja det tycker ja absolut att vi ska göra ;) Puss

2009-03-23 @ 16:16:48
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Hej!!! tack så jätte mycket ;) med mig e det bara bra tack, själv då? Jag jobbar lite på björkåsen, och ja det är kanon skönt att få jobba lite och få lite pengar ;) Ja det tycker ja absolut att vi ska göra ;) Puss

2009-03-23 @ 16:16:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0