Vill ha nästa söndag nu...

Gahh va one tree hill och gossip girl är bra.. haha.. Vill se nästa avsnitt nu nu.. Haha..

Hur mår jag nu då så här på kvällen, inte så bra. Känns osm jag inte vaknat riktigt än. Va ju iväg och spela korpen förut gick nja inte jätte bra men ett poäng tog vi ju men. Jag skyller på att jag är sjuk för kändes inte alls bra..
Har bara ätit litelite kräm och lite ägg och bacon idag men efter jag käkat kändes de som jag skulle spy.. :(
Kulkul att vara sjuk nu.. Tur att jag kan vila näsan hela dagen i morgon och hela tisdagen..
De märkliga är att jag inte känner mig trött, kanske är för att jag inte kännt mig riktigt vaken än också dock haha.. Sov ju även lite då och då fram till 15.00 med men a..

Åh längtar tills onsdag sen längtar jag till den 9/3 gahh köra fyrhjuling hihi.. :D

Men allvarligt måste LINDA ROSING vara med i alla sjuka program.. Blir så trött på denna människa..

Stackars min "röd" näsa... :P

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det e ju de :P.. ja jag vet hihi jag har redan börjat packa lite imorn blir det att packa resten :)

2009-03-22 @ 20:24:20
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0