Åhh va jag älskar dig....

Nu var de fredag kväll redan blir ingen sen freda kväll för mig inte..

Kan börja att berätta om min såå roliga kväll alltså igårkväll.. När jag la mig vid 21 tiden hörde jag att min "underbara" granne hade fest men var inte så högts å jag lyckades somna. Men vid 22.30 vakna jag av värsta höga musiken jag fick panik!!! Hatar denna mäniska som ska festa mitt i veckan.. Okey festa på men snälla spela inte på mer än den högsta volymen. Så vid 22.45 ringde jag på och sa till som vanligt var de inte hon som bor där som öppna men jag fick iaf tyst på dem. Underbart. Men tog väl ca en timme innan jag lyckades somna om.


NEEJ KOM NÄR NÅGON KNAPP SOM MARKERA HALVA TEXTEN OCH RADERA DE!!! ORKAR INTE SKRIVA OM DE..

Kan bara säga att jag trivs bara mer och mer på mitt dagis och idag har vi bara käkat och käkat..


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0