Bra jobbat!

Oj va fort denna dagen gick.. Var på skolan mellan 10-16 vi fick massor gjort så de känns mycket skönt..
Så nu har jag två dagar vfu kvar sen har jag typ sommarlov vi ska ju sitta nån dag till med projekt arbetet men inte så att man måste plugga till de innan. :)

Åhh tror jag har fått bihåleinflamtion igen.. Suck.. Men orkar inte göra något åt de nu.. Får vänta till torsdag i så fall. :)

På onsdag åker jag till långed nice nice.. Än så länge är de bara jag som ska åka men man vet aldrig med min kära syster haha..

Funderar på att plåga mig och min näsa med en promenad var ute 30min innan frullen i morse sen gick jag av en hållplats längre bort på hem vägen. Men de finns ju inget att göra här hemma mer än att dega i soffan.. :) Solen lyser ju och de är varmt så varför inte..

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0