Brun..

En dag till med högsommar värme har vi idag, underbart.. Jag vakna vid 9 tiden så vid 9.30 kom syster och dennis och hämta mig. Jag hade ju tvätt tid idag så jag fick tvätta hos syster så jag kunde hänga med dem till slottsskogen. Det var barnvagnsracet där idags om metro ordnat.. Var väldigt mycket barnvagnar haha.. Vi kom dit vid 11 tiden då mötte vi Emir och Glenn så gick vi tipspromenaden hehe, de var skojj.. Även om jag hade flippflopps för typ första gången i år så har några härliga skavsår nu.. Men de hör försommaren till hihi.. Sen bestämmdes de att vi skulle grill korv så jag, syster och dennis tog vagnen/bussen hem medans killarna hade bil och handla på vägen. Man vart helt slut när man kom hem för de är inte normalt att åka kollektiv trafik i denna värme.  Men jag och syster satte oss ute och "tryckte" i nästan 1½h innan vi fick ge upp och gå in. Då höll man på att flyta bort haha.. När dennis vaknat och käkat mat åkte jag och syster till backaplan jag lämna in min mobil så nu har jag återigen min kära motorola.. De är ju lätt den bästa mobilen jag haft om de inte vire för kasst batteri.. Så  kom hem till mig vid 16 tiden. Känner mig riktigt fräsch nu faktiskt, mår så himla mycket bättre när man fått lite färg iaf jag.. Jag lyckades faktiskt få färg på benen idag med, jag vet inte vad som hänt med min kropp jag som alltid blir brun så lätt har helt plötsligt lite svårt med de.. Fast jag bränner mig ju inte iaf så ska vara glad för de. Får helt enkelt börja käka morötter.. ;)

Nu ska jag strax se på gossip girl så kommer Daniel senare också.. Tror vi ska ta oss en tur till ramberget, kan inte bara sitta i soffan och se på tv hela tiden.. ;)

Imorgon är de skola 9-12 sen åker jag hemhem igen. Hoppas hoppas på finte väder hela veckan då kan de faktikst bli så att jag tar mig ett dopp är ju faktiskt juni i morgon. :) Skulle vara så skönt att tillbringa veckan vid stugan. De kan bli så att jag får med mig Dennis i morgon med, men de beror på om jag ska jobba i ed eller inte så de går inte att bestämma innan i morgon men till 90% säkert är de att han och jag ska busa hela nästa vecka eftersom mormor och morfar jobbar..:)

Ne nu börjar de snart.. Hoppas ni haft en underbar söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0