Dag1

jee va skoj de var på vfu:n idag nu är jag verkligen på rätt plats. Jag har läst massor av böcker bytt lite blöjor, varit ute i spö regn och lekt en massa, super kul. Var ju dock bara en halv dag idag då jag skulle in på vfu möte 13.30.

Hade tänkt att ta en liten powernap när jag kom hem vid 15.30 men nee jag fastna här istället. Man blir så himla konstig i kroppen och huve när man powernapar haha.. Om lite mer än en timme ska jag gå till wiesel och möta syster vi ska in till stan på vip kväll, på Thilda&Melker! Antar att hon kommer köpa en del haha...

Nu har jag pratat med Jadwiga igen ang sommarjobb, de enda hon kan erbjuda är att hon ringer vid behov men hon har ju en del bokningar i sommar på kvällarna så hoppas de bli ännu mer så man får jobba några dagar iaf. De är ju de enda jag har tyvärr.. Är ju skit svårt att få sommarjobb har sökt sjukt mycket både hemhemma och här i göteborg. Men jag är int ensam om detta, väldigt många i klassen som inte heller har något dem har också sökt jätte mycket men de är väl så i dessa tider.. Tur man har lite besparingar. Sen får jag ju tillbaka en del på skatten så jag är inte orolig så. Men de jag ä rmest oroliga för är att jag kommer bli sjukt rastlös.. Hyran kommer jag ju klara av på dem pengarna jag får i maj och skatten.. Så kommer bli till att tillbringa sommaren hemhemma med mamma och pappa. Även en hel del i stugan. De är ju inte fy skam de heller.. :)

Om de nu inte är så att någon av er som läser skulle ha ett jobb åt mig.. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0