Fisketävling!

Såå skönt väder vi har idag, de gjorde de ju inte sämre att jag spenderade halva dagen uppe vid tjärnet. Dock fick jag inte en enda fisk... Fast fiska typ bara i 30min sen orka jag inte mer så la mig och sola.. Hihi.. Har allt fått lite färg idag, men mitt hår har fått mest färg eller ska man säga mindre har blivit jätte ljust.
Nu sitter jag hemma hos mig igen i min soffa.. Åkte redan vid 13 tiden så var hemma hos syster vid 15 så fixa jag de sista inför redovisningen på måndag så kom hem hit lite innan 17 ungefär..

Ikväll blir de att se robinsson finalen med Daniel. ;)

Ne nu ska jag slö lite i soffan...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så mysigt vi hade de:) Fast blev ju fel person som vann robinson :( Tur ja hade rätt sällskap som kunde trösta mig;)

2009-05-31 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0