Hemma igen...

Nu är snart denna långhelgen över. Menhar ju typ redan sommarlov känns de som, inte alls mycket kvar nu. Göttgött..
Har iaf aft de mycket trevligt hemhemma i långed, jag kommer ha de såå skönt sommar. Längtar redan, åh vad jag ska sola och bada, fiska och köra fyrhjuling.. Hihi..
Imorgon är de dags för att sitta en stund med projektarbetet igen, har ju inte alls mycket kvar så hoppas vi kommer igång lika bra som förra veckan så kommer vi bli klara i morgon, de innebär att jag får långhelg igen då är jag ledig tor-sön underbart. Hihi..

Igår åkte jag, mamma och pappa upp till ett tjärn och meta, vi hade även med oss korv med bröd som vi grilla senare när callo och dennis kom. Jag hade 4napp men fick bara upp en sen fick mamma även en abborre. Så fören gångs skull blev pappa utan. :) Men de var ju rätt vist då jag ju var med pappa och crister ute hela förmiddagen och körde darg då fick ju inte jag något men dem fick. :P

Nu börjar de känns lite bättre i mina stackars bihåller, har nog aldrig haft så här ont som jag hade denna gången jag känner ju av de ännu men inte alls så mycket..

Ne nu ska jag läsa lite bloggar!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: syster

hallå, du måste ju säga att du var med och käkade glass på världens bästa ställe! :)

2009-05-24 @ 21:09:50
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: mor

nu får vi hoppas du inte blir dålig något mer i sommar så du orkar sola och promenera med din gamla mor ha ha kram

2009-05-25 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0