Ingen fika...

Ne jag fick ställa in min träff med Emma. Känner mig inte alls så kry.. Så vill inte smitta emma sen är jag nog inte så social heller tänkte jag.. Men hoppas på att ta denna fika så snart som möjligt..
När jag hade medelat emma detta somna jag på stört så har sovit i 40min nu, men känner att jag lätt skulle kunna lägga mig och sova för natten men vill så gärna se sista delen av tonårs liv dock börjar inte de fören 21.30 så risken är rätt stor att jag missar de... Men men..
Nu har jag käkat massa frukt och en och annan halstablett så ska jag nog klara av denna veckan också.. :)






Kommentarer
Postat av: mikaela

Härligt :D ja det e inte så långt kvar det går allt fort..

2009-05-12 @ 10:04:59
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ :D haha FIN bild på min KUSIIIN <333

2009-05-12 @ 21:00:47
Postat av: kusin putte

snygging på bild den svartvita...vem har tagit den?

2009-05-13 @ 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0