Inget mera regn nu..

Hm konstigt de här med vädret. Hela natten och hela förmiddagen spö regna de men sen framåt 13 tiden sprack de upp och har sedan dess varit klar blå himel dock en del blåst. Men nu har de varit så här två dagar. Jag skulle gärna att de var tvärtom då vi är ute mellan 09.30-11.00 på förskolan och de är inte så rockigt att vara ute med små barn i spö regn..:) Men men inget man kan styra..

Nu börjar jag bli rätt trött men ska inte sova fören 22 då de är greys idag. :) Eftersom jag inte tog någon powernap hoppas jag på att sova lite bättre inatt.. Ska ju upp 05.15 i morgon wow.. haha.. Men slutar ju 14 imorgon så de är nice. Då ska jag åka och hämta dennis så ska jag busa med han en stund. Sen är de redan fredag.. Var tog den här veckan vägen. På fredag får jag lite sov morgon 08.30-16.30

Har börjat lite på hemtentan nu den är ju inte alls svår då man bara ska skriva vad man själv tycker och tänker och hur man själv skulle vilja göra typ.. Men de gäller att få ihop alla tecken bara.. Haha..

Ne nu ska jag stänga av datan..

Hörs i morgon!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jo han sa allt att det va du som hade skrivit upp mej :)

2009-05-07 @ 19:42:23
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

jo han sa allt att det va du som hade skrivit upp mej :)

2009-05-07 @ 19:43:40
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0