Kasst..

Åhh va störande de är att åka in till skolan på föreläsningar som är kassa.. Denna idag handla om hur man hittar bilder och musik på nätet.. Ojoj va svårt haha.. De kan man inte kalla föreläsning tycker jag men men.. Jag gick i pausen så nu sitter jag här hemma precis käka lite lunch knäckebröd med makrill.. Mums.. Ska strax iväg till bussen för att åka till Torslanda och besöka min VFU plats.
När jag kommer hem sen blir de att käka middag sen ska jag ut och gå, tänkte gå ner till eriksberg och kolla in sportoutleten. Längesedan jag var där nu så måste ju kolla lite hihi..

Återkommer i eftermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åhh de var väl skönt i8af :) de kan man juh typ redan :) har du haft en bra helg och valborg? tack för ditt sms förtesten :) försökte svara men det var så mycket folk så alla sms kom inte fram som man skickade. kram

2009-05-04 @ 10:36:47
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: fanny

hoppas du får en bra dag!:)

2009-05-04 @ 14:54:38
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0