Oj va jag är duktigt.. Ibland. :)

Mycket har jag fått gjort idag, de känns bra.. Har städat hela lyan så nu är de fint här igen nu tänker jag inte städa något mera förren mamma kommer nästa torsdag, då ska hon hjälpa mig att tvätta mina fönster och sen ska vi städa ordentligt igen för ska ju typ inte vara här på 3 månader.. Fast kommer nog åka ner någon helg eller så om man ska gå på liseberg typ.. :) Core passet idag var helt underbart guud va gött de var att tröttat ut dessa muskler.. Gött, nytt pass på fredag igen. Skönt skönt. Dagens middag blev något så sexigt som falukorv och makaroner, men de höll på att sluta i katastrof för när maten var klar märkte jag att jag typ inte hade någon ketchup. Gaahhh panik!! Så jag fick klippa sönder ketchupflaskan och skrapa ur de allra sista haha, de räckte som tur var. Efter maten städa jag de sista, sen blev de en promenad till i stormen till willys för att köpa ja just ketchup och även fil och lite mera frukt. Så nu är mitt fina änglafruktfat fullt med bananer, päron och äpplepäron.. Mumma!! :)
Så ringde syster om akut hjälp då hon blev kvar längre än väntat i skolan så jag åkte och hämta dennis hos dagmamman, tyvärr såg de ut osm dennis är på g att bli sjuk igen. Stackarn. Callo kom rätt snabbt efter jag hade hämtat han så vi vänta på henne vid bilen då vi inte hade någon nyckel. Sen åkte vi och bytte min kolsyrepatron. Och nu sitter jag här hemma.. :)
Så i morgon blir de nog att jag passar dennis medans syster är i skolan. Det gör mig inte ett dugg, så länge han inte är så där mega mega gnällig med sitt speciella gnäll.. ;) Fast inte för att man dör av de men nästan. Haha..

De är så himla härligt väder ute men de blåser storm... Men solen värmer iaf.. Så de är skönt..

Jag älskar nickelback!!! Åhh alla låtarna är grymma!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0