Överlycklig!!

Ojoj detta måste ju lätt vara den bästa dagen veckan i mitt liv. haha.. Jag har fått sommarjobb hela jäkla sommaren 9veckor de kunde ju inte blivit bättre!!! Sååå glad!! Så nu sitter jag på tåget upp till mor och far för i morgon klockan 9 ska jag träffa mitt nya jobb haha.. Ska lämna lite papper och prata bara men jobbet är redan mitt!! Ska jobba på kåpi I bengtsfors!! Sjukt glad över detta.. :)

Det gör de ju inte bättre att det som gått på denna veckan har varit väldigt bra med. ;)

Idag passa jag ju dennis från 8.15-17.30 ungefär, hade lite panik då jag var hemma 18 och tåget gick 19.20 men de gick bra som tur var.. NU använder jag ju mitt mobilabredband för första gången utomhus hihi.. Funkar fint.. :) Blir kvar i långed tills lördagkväll eller söndag morgon. Sen blir de att åka till långed igen på måndagen efter skolan slutat vid 12 för att jag ska gå brevid några dagar så då får jag göra de tis-tors nästa vecka sen åker jag och mamma till gbg på torsdag kväll för att jag har skola och sista dagen på fredag sen åker jag och mamma hem till långed igen på fredagen tror jag, herregud blir många mil denna veckan men va gör man inte för jobb!!! :)

Sitter väldigt dåligt nu på en pall för tåget är fullt!! så orkar inte skriva mera nu!!!
Jo jag ringde och tjata hål i huve på mika med förut haha.. mycket trevligt.. Tss..


Saknar redan!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hehe det va trevligt att prata mej dej :) höra lite nyheter och jag e så glad för din skull nu me jobbet och allt ;)

puss

2009-05-28 @ 21:47:02
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0