Redan lördag...

Ojoj va tiden går fort när man är här i långed men hunnit med allt de jag ska plus lite till.. Dock har jag inte åkt någon fyrhjuling än men är så snorig tack vare pollen så kanske inte de bästa att köra de då.. Nu har vi precis kommit hem från mormor.. Väntar på att maten ska bli klar sen ska jag ge mig iväg till Ed ska fixa min tatto idag redan.. :) Jag gjorde en chansning och hörde om han hade någon tid idag och de hade han.. Prefekt!! Sen blir de hem och grilla..

Underbart väder hela tiden men de blåser lite hela tiden dock men men..

¨Hade jätte skojj på valborg mycket roligare än jag trodde kom hem 02.10 så var helt okey hihi.. Spela bowling på nintendo wii och de va ju inte lätt vill jag lova inte alls som riktig bowling hihi.. Men de va skojj..

Ne nu ska jag inte sitta här mera..



Dagensmotion:
Promenad 25min innan frukost
40min promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0