Sommarvärme!

Så gott de är med varmt och soligt väder. Folk blir som galna och hela stan krylla av folk idag när jag var på väg hem vid 13 tiden. Sen var de ju även lönedag idag så de gjorde väl så klart sitt men iaf. Men jag klagar inte är ju såå skönt med sol och värme.
Idag så hade vi projektarbets tid vi satt från 10-12.30 sen var vi klara känn sväldigt bra. Så imorgon är de först seminarium mellan 9-12 sen har vi hanledningstillfälle vi hoppas på att få en tidig tid. Så om de är något vi måste ändra på så gör vi de direkt annars om allt ser bra ut så är vi klara och går inte något mera i skolan denna veckan. Nice nice vore de.. :)

När jag kom hem blev de att käka sen slappa i soffan blev vist att man slumra till en stund. Så vid 15 gick jag hem till syster och hämta min cykel så på vägen hem fick jag sällskap av emir och dennis på deras cykel halva biten hem .:)

Nu ska jag verkligen börja träna igen, åhh så störande att man blir sjuk hela tiden.. Men jag har varit ute och gått i morse innan frulle i ca 20min sen gick jag hem till syster och cykla tillbaka.. Så nu blir de promenad varje morgon innan frulle sen blir de en promenad/cykeltur på minst 60min på eftermiddagen sen får de bli några core pass i veckan också. Nu är de ju bara ca 2veckor som jag ska vara kvar här så ska försöka köra så många core pass som möjligt.. Sen när jag kommer till långed ska jag fortsätta i samma stil dock blir de ju ingen core men allt de andra.. Nu ska jag kunna gå i bikini i tunisien utan att bry mig.. Pepppepp nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0