Storm?!?

Herre min gud va de blåser ute!
Vakna vid 8 tiden men låg och drog mig en stund sen gick jag ut och gick i 30min och ojoj va de var jobbigt idag för de blåser ju storm ute, så att gå mot denna vind var inte de lättaste..
Nu är jag alltså ledig till på måndag då går jag 9-12 sen är man ledig tis-tor nästa vecka så går jag sista dagen på fredagen den 5.e 8-12 nice nice.. Känns sjukt bra att redan ha klarat av första terminen. Är väldigt nöjd med mitt val av utbildning!

Så vad ska jag hitta på idag nu då när man är ledig och allt, har redan bockat av morgonpromenaden på 30min, käkat frulle och nu bloggar. Sen vid 12 blir de ett core pass, hem och käka, efter de blir de en lite längre promenad till backaplan och byta min kolsyre patron, även köpa lite frukt är galen i frukt nu, de är ju så sjukt gott..Hihi.. Så ser min dag ut. Blir en lugn eftermiddag med tv, dock vet jag inte vad jag ska titta på ikväll. Antingen greys eller de på fyran om min skräddarsydda lillasyster eller varför inte skrälla och se på Champions league finalen. :) De lär ge sig när klockan närmare sig iaf..

Allt för mig nu!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det e alltid kul att festa på hemmaplan där man känner de flesta :) skoj skoj ;).. blir nog inte så mkt gjort för min del idag ska diska och städa lite annars blir det nog bara lungt om det inte dyker upp nått.. puss

2009-05-27 @ 10:15:11
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: cia

det är ju onsdag, det betyder att du ska kolla på rent hus! :)

2009-05-27 @ 13:10:54
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0