Suck suck..

JAg får väl slänga in ett inlägg nu då för var ju iaf några som kommenterade och tyckte de var skoj att läsa vad som händer i mitt liv haha..
Nu sitter jag iaf hemhemma i långed. Har precis kommit hem från en tur på fyrhjulingen med emma vi åkte upp till tjärnet och fika mysigt  mysigt.. :) I morse var jag med pappa och crister på sjön dem fick varsin gädda men jag fick inget hehe.. Men var skoj iaf fick lite sol på sig också inte fel när man är på sjön. :)

Igår var jag iväg till färgelanda med emma, hennes mamma och moster kolla på fotboll långed vann med 2-0 härligt härligt.

Så i torsdags kväll vid 23 tiden palla jag inte med smärtan längre så jag och mamma åkte till bäckefors så jag fick pencellin och som vanligt var de bihållerna.. Suck.. Fick även en nässpray och örondroppar då jag var väldigt röd i mina öron på väggarna som hon sa. Detta kalas var ju jätte skoj så här helgen innan studiebidraget kommer de gick på 200 hos dr och 350kr på apoteket skoj skoj.. Faan att de ska vara så dyrta att vara sjuk.. Men men..

Ne nu ska jag se om någon vill spela yatzy eller om mamma vill gå med ut och gå, solen skiner och de är varmt skönt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0