Underbar dag, om de inte hade varit för förkylningen...

Åhh va underbart vi har haft de idag... Varit ute typ hela dagen utan 1h typ.. :) Avdelningen var ju bjuden hem till ett av barnen och hon bodde jätte fint hade en stor tomt som vi var på de var strålande sol och mycket farmt vi var där mellan 9.30-12.00 ungefär helt jäkla underbart.. Barnen lekte jätte bra och de var staket runt gården så vi satt och tjata och sola typ haha.. så nu har jag fått helt okey med färg i ansiktet och vid nyckelbenen då jag inte tog av mig jackan direkt pga av min förkylning men tror nog mina armar fick lite färg med..

När jag sluta åkte jag direkt hem och passa dennis då hans farmor varit där sen jätte tidigt i morse, blev kvar lite längre än väntat som vanligt men så blev man ju bjuden på pizza också.. Hihi..

Ne nu är de DHW!!!

Hoppas min röst är lite bättre i morgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0