En galen vecka!!

Godmorgon.. Nu är de en ny vecka igen. Denna veckan kommer bli galet rolig.. :) Idag blir de en långdag till 16.30 sen blir de hem och handla mat och diska. sen blir de bodypump senare ikväll.. I morgon vänatr en väldigt långdag från 08.30-19.30 jippy hehe.. Först skola till 16.00 och sedan ska jag ju hämta A på dagiset klcokan 17. Helt sjukt att de redan gått två veckor känns inte alls så. Inte fören på onsdag börjar de lugna ner sig med en kort dag i skolan ska väl troligen sitta kvar en stund för att visa vår gestaltning till vår handledare. Torsdagen är också en kort och skön dag gött.. Då ska även kära Josefin med mig hem och sova över här mycket trevligt. Blir väl att vi går på stan en sväng för att hitta partykkläder till fredagen även en sväng in på systemet! :) Så på fredag är äntligen denna kursen över!! Gud va skönt!! Då är de redovisning hela dagen så efter de blir de hem hit så ska vi göra oss i ordning för på fredag är de dags för klassfest!!! Hoppas och tror att de kommer bli skoj, jag vet att jag kommer ha skoj iaf. :) Så josefin sover även över här fr´ån fredag till lördag. Trevligt trevligt! Lördag morgon kommer nog inte va lika rolig men haha.. Då ska jag åka hemhem med syster och dennis, då syster ska på 25års fest i bästorp och jag ska köra henne dit och hem. Undertiden hon är på festen är jag på tjejkväll i billingen :D söndag blir de att åka hem hit igen.. Herregud jag kommer la vara helt dö på söndag hehe.. Men de är de värt. :P

Jag har alltså en mycket trevlig vecka framför mig!!! :D

Om jag har tur kanske jag får lite mys med tommy med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0