Fullt upp

Såå underbart de va att få sova ut idag, även om jag vakna mitt i natten av världens hemskaste dröm!! Hjärtat slog dubbel slag och jag var livrädd.. :S Jag lyckades som tur va att somna om. Jag vakna vid 10 så de va gött.. Då var de bara att käka frulle sen gick jag iväg för att shoppa julklappar fick tag i en hel del dock några tusen fattigare haha.. Jag kom väl hem vid 14 tiden igen då var de bara att sätta igång med städningen och julpyntet. Nu har jag de såå fint och mysigt här hemma blev mycket bättre än jag trodde. Mys mys.. Klockan 16 var de dags att bege sig till tvättstugan skönt att få bort all tvätt. Så idag har jag verkligen hållt igång men direkt jag satte mig i soffan och andades ut kom rastlösheten smygande. :P Men de blir snart att lägga sig då de är fullt upp i morgon med. Uppstigning 07.15 och 8.00 bär de av mot vänersborg!

Jag saknar min man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0