Galet trött!!

Vilken bra helg jag haft, i lööve såna här helger!!!

I fredags va jag och mamma på bio 2012 och den va grym så se den!

Lördagen började med att jag plocka ner den stationära datorn då jag ändå inte använder den så mamma och pappa får tillbaka den istället, så snart ska skrivbordet bort och jag ska köpa en byrå och ställa där istället. Men när detta blir vet jag ej troligen när pengarna åtekommer till mitt konto för dem har av ångon konstig anledning bara försvunnit haha.. Vi spenderade hela lördagen hemma hos syster och dennis. Jag och callo var dock iväg och kolla på pinpals men de va ju kasst haha.. Senare gick jag mamma och dennis till bowlinghallen så dennis fick spela och han gjorde sin första strike! Han är grym!! :)
Vid 20.30 kom tommy och vi gick hem till mig i världens piss väder de regna så sjukt mycket och blåste de va kallt och ja fy fan säger jag bara haha.. Va som dränkta katter när vi kom hem hit. Men de va ju romantsikt som tommy sa.. haha..

Igår va de en slapp och skön söndag jag tvätta dock hela förmiddagen, senare drog vi in till stan och kolla på bio vi såg på zoombiland hel galen film haha.. Men den va ju rolig iaf.

Idag har jag då varit i skolan från 9-14.30 hade en så seg föreläsning mellan 13-14.30

Nu är de bara i morgondagen som är jobbig 10.45-16.30 sen blir de att åka direkt för att passa A igen helt sjukt va fort veckorna går. Men resten av veckan är slapp så de är mycket nice.

På fredag sitter jag på tåget hemhem till långed igen. :)

Ne nu ska jag nog ta och vila ögonen lite ;)


In Love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0