Hur ska denna veckan sluta...

Okey jag brukar ha mycket att göra om veckorna men denna är npg den värsta på länge, fast de är ju bara roliga saker jag ska göra men åndå.

Igår va de ju korpen och top models vann!! Yes!! :)
Idag var de skola till 12 sedan träning
Imorgon börjar vfu:n igen så kanske de blir att handla lite julklappar och även träna
Torsdag blir de vfu sedan TAKIDA med syster <3
Fredag först vfu sedan blir de att käka ute efter de blir de bio med syster. <3
Lördag blir de att fixa lite mera julklappar och tvätta och även fixa lite här hemma med adventsljusstakar
Söndag troligen borta match med pinpals

Så a detta är min vecka. :P

Kommentarer
Postat av: emma

jag önskar mig en bärbar dator i julklapp, fixar du det? ;) he he he! Puss <3

2009-11-24 @ 22:22:06
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0