Inte bra inte bra, försvinn!!!

Gött nu är dem två jobbigaste dagarna över för denna vecka!
Idag är de ju tisdag och de va skola mellan 9.45-10.45 sedan mellan 13-16 sen var de bara att hoppa på vagnen mot A och hämta han på dagiset. Det gick bra idag också idag sa han faktiskt Madde. :D Stolt hihi.. Nu är de två veckor tills nästa gång men veckorna går ju så fort så snart är vi där igen hihi..

Imorgon är jag alltså "ledig" har dock 200sidor att läsa men de är en intressant bok så de ska nog gå bra. Sen ska jag även träna i morgon blir body pump och core. Ska även hämta Dennis i morgon på dagis! :) Så blir att tillbringa eftermiddagen tidiga kvällen hemma hos familjen lindquist/halalkic :) Som vanligt alltså en onsdag! Hihi

Det är så himla störande att jag fått tillbaka värsta snus suget. Är sugen på snus hela hela tiden de går mig på nerverna va ju f**n två år sedan jag sluta så ska suget komma nu!! gahh.. För efter denna tre dagars fastan som jag gjorde har allt sug på mat och godis försvunnit men istället har detta dumma dumma sug kommit. De är inte alls roligt inte för fem öre!! Så snälla snälla försvinn! Blä!! haha...

Ne nu är de nog dags för mig att lägga mig och läsa några sidor så jag blir klar med boken "den musiska människan" :)

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: emma

ja självklart dej också babe ;) <3

2009-11-17 @ 23:03:57
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0