Öppna din dörr....

Nu har redan halva denna veckan också gått. Snart sitter jag i långed igen och de är jul haha.. Fast jag längtar tycker de är så mysigt när hela familjen är samlad, vi äter gott och vi spelar en massa spel på kvällen. :)

Men än är vi inte där, min dag idag började tidigt 06.10 ringde klockan de va kolsvart ute och regn som vanligt. Jag har haft en väldigt bra dag trots allt då jag verkligen älskar min vfu plats för dem på min avdelning är så underbara och goa, så även barnen. :) Jag åkte till backaplan direkt efter jag slutat på bussen prata jag med ida och de var mycket trevligt <3
jo jag åkte då till backaplan då de är den 25:e idag de betyder ju PENGAR haha.. Skulle kolla på lite julklappar men kom bara hem med saker till mig själv suck. men detta är de enda jag ska köpa till mig själv har jag bestämt mig för nu haha.. De blev lite smink och en ny mössa då cubus hade 15% på allt smink och 30% på alla kläder. :) Efter de hämta jag dennis på dagis då han hade tjatat om mig sedan i torsdags hihi callo blir galen på hans tjat om dedde. ;) Men jag bara smälter hihi.. Blev inte kvar länge hos dem då jag var tvungen hem och käka innan jag gick iväg på träning, blev en lugn träning med vattengympa i varmvatten bassänegn men mycket skönt. :)

Åh va morgondagen kommer bli rolig först vfu sedan takida! Gaah va skoj! :)

Ang min rubrik som har jag blivit helt såld på tommy nilsson - öppna din dörr haha typ den enda låten jag lyssnar på hela hela tiden. Och drömmer mig bort :P


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0