Regn regn regn

Godmorgon. Va underbart de är att vakna av sig själv och höra hur de regnar som bara den ute.. Inte.. Men inte så mycket man kan göra åt de men. Nu kommer de ju vara mörkt hela jäkla dagen då blir man så depp och opepp på allt så de finns ju inte.. :(

Dagen idag är iaf fullspäckad först skola mellan 10.45-15 då blir de att åka direkt till dagis och hämta dennis. När E kommer hem blir de en shoppingtur för mig då jag ska köpa snus till pappa, fixa en present till lilleanton sedan hämta ut mina tågbiljetter. Så kommer väl hem till 18 skulle jag tro då blir de att packa väskan för i morgon åker jag ju till långed! Gahh va kul de ska bli. För denna gången har jag ju verkligen något att göra hela lördagen iaf, då de är dlik-träffen och jag är ju emmas trogna siffervändare hihi.. Senare på lördan ska vi ha en spakväll mys mys.. :)
Ska även hinna med att träffa min kära kusin men de blir i morgon sen vill jag ju gärna hälsa på anton med familj, köra lite fyrhjuling mysa med HD och Dexter, umgås med mamma och pappa. Självklart mysa med tommy. Men eftresom min kära man jobbar hela helgen så måste jag ju ha något att göra när han jobbar/sover. Så jag tror detta kommer bli en kanon helg kommer till ed vid 14.10 sen åker jag hem på måndag morgon 09.28 så  blir en lite längre helg än vanligt. :D Men de är ju bra de för tror inte jag kommer åka till långed något mera nu innan jag får "jullov" för jag har en del att göra kommande helger sen har jag dels inga pengar till de. :P Ska ju troligen jobba någon helg med nu snart med att passa A :)

Åh jag vill börja köpa julklappar nu!!! HAr iaf fått en del idèer på vad jag ska köpa till några men vissa är sjukt svåra att komma på. :P

Nee nu ska jag väl göra mig i ordning för skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0