veckan blir inte bara galen utan jobbig!

nej nej här får man inga korta skoldagar inte. suck. nu ska vi träffa våran "kära" handledare på onsdag vid 13 tiden så blir man väl kvar i skolan till 15.30 lr liknande, sedan hem till syster och passa dennis. Torsdag blir en pissig dag då vi slutar 12 men ska in till skolan och träna mellan 16-17 okey de är bra att vi ska träna och så på torsdag men lite segt är de även om de är bra att vi har sista träningstiden. då får vi lämna kvar våra grejor och vara dem som redovisar först på fredag. Skräll haha.. Men gött att ha de gjort. Men mellan 12-16 på torsdag har jag josefin, hanna och susanna lite att göra iaf så kommer absolut bli en trevlig dag! :D Även en trevlig kväll då även hanna kommer tillbringa kvällen här hos mig och josefin. Kan ju inte bli bättre. Hihi..
De tråkiga med de hela är att just denna veckan har tommy semester men då ska jag ha mest i skolan suck. Men men kan inte alltid gå som man vill :P Tur jag ska åka till långed TIDIGT på lördag morgon. Så lite mys ska jag allt hinna med mellan allt som ska göras. :P

Har varit och tränat body pump idag mellan 20-21 så därför är jag vaken ännu för jag blir ju pigg efter träningen så är för sent att träna då igentligen men vad gör man om de är enda tiden man kan träna :P

Men får väl försöka att lägga sig iaf har ju inte lyckas kommit igenom boken ännu heller men inte många sidorna kvar nu :P

xoxo


Kommentarer
Postat av: cia

we want some update! ;)

2009-11-11 @ 00:04:18
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: emma

hehe, Hur då menar du? :)

PUSSAR

2009-11-11 @ 12:55:55
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0