Skadad....

Vilken underbar dag de varit idag va ju bara så skönt att vakna i morse när solen sken genom persienerna. Dock är de väldigt kallt men hellre sol och kallt än de andra grå mörka vädret. För de är ju faktiskt ljust ute än helt otroligt hihi.. Men trots detta fina vädret har jag behövt min dagliga powernap. Vet att jag hade en sån här period för ett tag sen att jag va tvungen att sova en stund varje dag. Vet inte om de är bra lr inte men jag somnar ju så kan inte göra så mycket åt de. :/ Men får se hur de blir till veckan när de är skola igen...

Jag har iaf fått gjort allt jag skulle idag plus lite till, jag har pluggat så nu är vfu uppgiften i stort sett klar den ska inte lämnas in fören den 6 november så gött att ha den klar, jag har varit ute och sprungit i de härliga vädret, lunchat med Lovisa i stan mycket trevligt, blev visst in en sväng på cubus och ja de sluta som vanligt men dessa två plagg skrek MADDE TA OSS!! haha.. Nu har jag precis käkat pannkakor så nu blir de att ta de lugnt för klockan 18 är de dags för ett härligt core pass och 19.45 är de dags för en timmes badminton med syster och E. Skoj skoj!! Känns så otroligt gött att vara igång med träningen igen jag längtar till varje pass.. I morgon blir de dock en vilo dag då jag ska passa Dennis. Men de behövs de med.. Så jag måste säga att jag är nöjd över min dag som inte är slut än på långavägar :D

Har ju såklart hunnit prata med både pappa, tommy och syster idag! Med syster har jag nog pratat med minst 4 gånger haha.. <3

ang min rubrik så är de en bok jag läser, Skadad den sanna berättelsen om ett bortglömt barn av cathy glass. Usch säger jag bara den är så hemsk. Precis så jag pallar att läsa den vissa stunder att de kan finns så vidriga mäniskor och att dem desutom är föräldrar.. Nee fy den är vidrig men åndå bra hur jag nu ska kunna förklara de men den fängslar mig som ingen annan bok gjort förut..

 



Nu är de inte långt kvar till den 6/11 då de står klassfest på schemat shit va skooj de kommer bli, med förfest i skolan med lite snax och lekar sedan utgång.. Nice nice..
Så blir de att åka till långed på lördas morgonen, då syster ska på 25år fest så jag har lovat att vara hennes chaffis, tur de är på kvällen haha.. Sen blir de väl troligen tjejkväll i billingen på kvällen med dem bästa!
Måste även hinna med besök hos tommy med de går inte att missa. ;) Det har ju prio ett lixom haha..

Se där ja jag fick ner några rader idag med inte illa.. :)

<3<3<3

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0