vaccinera sig eller inte!?

Jag tänker inte ta några sprutor mot denna himla svininfluensan. Även fast alla tjatar på mig speciellt på min vfu att alla borde ta de för man ska inte bara tänka på sig själv bla bla bla.. Men de bryr jag mig inte om jag hör och ser bara en massa dåligt ang sådana som vaccinerat sig så varför utsätta sig för något som men inte vet ett dug om vem vet de kanske inte ens skyddar en fast man kan bli så knäpp i huvudet att man bara kan gå baklänges. Så nej tack till sprutorna även om dem inte kostar mig något med mera med mera.. Så nu har jag fått de sagt kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite hehe..

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det va verkligen jätte gott men usch va mätt jag blev nu hehe...

ne jag va oxå lite skeptisk mot det först hade inte tänkt att ta det men så va jag ändå på vårdcentralen när de gjorde det och eftersom jag va en utav dem i riskgrupperna så tog jag de.. klart att jag blir lite nojjig nu när jag hör detta men det verkar skumt kan gå normalt baklänges och springa normalt jaja.. får hoppas det inte blir nått skumt jag känner mej i alla fall bra nu :)

2009-10-26 @ 18:04:27
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool design :)

2009-10-26 @ 23:06:32
URL: http://hksplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0