...............

Det här med att blogga har verkligen blivit tråkigt.. Tycker t.o.m att de är tråkigt att läsa andras bloggar.. Jag är helt enkelt i en ordentlig bloggsvaka...

Men iaf allt är bara bra med mig.. Äntligen helt frisk. :) Har vfu nu i morgon är de dock sista dagen för denna gång.. Jag trivs bättre och bättre för varje dag.. Denna veckan är den jobbigaste veckan sen skolan börja efter sommaren.. Men är rätt skön ändå att få göra lite hehe.. Men känner mig dock helt slut i huvudet.. :)

Har äntligen börja träna badminton igen mkt nice, nästa träning är i morgon..

Nee orkar inte mera nu..


Saknar <3



xoxo

Kommentarer
Postat av: cia

ähhh.... du får inte sluta blogga nu! :)

2009-09-24 @ 12:51:50
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: mikaela

ne tycker inte jag heller du ska göra, e trevligt att läsa din blogg och läsa om vad som händer i götet.. men vi får väl ringa lite oftare kanske :)..

2009-09-28 @ 12:31:02
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0