lördag..

Godmorgon.. Här är jag redan i full gång med att tvätta. Jag vakna redan vid 07.30 så gick ner till tvätt stugan och hoppades på att de fanns någon tid då jag inte hade tvätt tid fören 10-13 och eftersom vi ska till backa och kolla på pinpals 12.30 så kände jag att jag måste ha en tidigare tid för har såå mycket tvätt och till min lycka så var hela tvättstuge huset tomt. nice.. Så jag boka två rum så har nu tvättat sen 8 är väl klar med 10.30 kanske.. Gött de va att ha två tvätt stuger då jag kunde tvätta fyra maskiner på en gång nice nice.. Så när jag tvättat klart blir de att duscha och göra sig fin ;) Sen blir de nog att gå till syster och dennis för har inget att göra till 12.30 annars. hehe.. Jag är grymt sugen på naturgodis så får nog hoppa in på willys och köpa de, hehe..

Åh jag vill till tanum hoppas syster är på de fortfarnde så kanske de blir en tur i helgen vore så skoj..


Kommentarer
Postat av: S

Kolla här:



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5811596.ab

2009-09-17 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0