Oj va fint de är här

Då var de lördag en lördag som jag steg upp väldigt tidigt för att hänga med syster och dennis till barnmässan. 8.10 ringde klockan ojoj va trött jag vart haha.. Det var en trevlig tur vi var iväg på de finns allt bra mycket onödiga saker haha..

Var hemma lite innan 12 då sätte jag igång med städningen och de va inte en dag förtidigt kan jag medela!! Faan pinsamt att de var så längesedan jag städa ordentligt :/ Nu har jag t.o.m bäddat upp sängen så de ser okey ut här hemma för vid 18 tiden kommer anna och elisabeth hir så ska vi käka nått gott samt kolla på film. Mysigt mysigt.

Imorgon blir de nog att se klart på säsong 2 av lost har två skivor kvar så. :) Sen får de bli lite träning i morgon med antingen ett pass på gymmet eller en springtur!

Ne nu ska jag ringa mami!

Kommentarer
Postat av: cia

haha ja, men jag var för shopping sugen! Gick inte ur butikerna förrens klockan 8 då det stängde! :D Miss ya! Pussss

2010-04-10 @ 17:23:13
URL: http://ciajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0