Träningsvärl Allan!!!

Jag har aldrig i hela mitt liv haft en sådan här träningsvärk.. Men faan va gött de är!! Fast att jag knappt kan gå eller sätta mig ner haha.. Men jag njuter.. Kroppen har fått sig en ordentlig genom körare och de gillas!!
Så de blev en vilo dag idag men bara vardagsmotion fast kunde inte hålla mig riktigt så fick bli en kvällspromenad på ca 30min men faan de känndes haha..

Idag va de bara en föreläsning i skolan jag var med på halva sen fick jag dra hem för att tvätta. Jippy.. Men nu är all skit tvättad för denna gång. Så tröttsamt när de finns så lite tvätt tider..

Har såklart blivit en del lost tittande idag med.. Får bli ett lr två avsnitt innan jag ska sova med sedan tror jag.
Har lite ångest ang morgondagen då min kära man som sagt smittat mig med att sova lääänge!! :) Imorse blev jag väckt 8.00 av folk utanför blev skit sur och va skit trött men kände att jag inte kunde somna om så på  med ett lost avsnitt och så käka jag frulle.. Men som tur va efter 40min lost så somna jag om och vakna när klockan ringde 12.00 gött.. Fast mindre gött nu då jag måste upp vid 9.30 i morgon och inte alls är trött nu.. I vanliga fall skulle jag vara svin trött nu men icke nu kan jag vara uppe till 1-2 utan problem. Men jag är rätt nöjd med de iaf för shit va de är gött att sova länge på morgonen. Hihi.. Så de är tur de är fredag i morgon så kan jag sova i länge i tre dagar sen för börjar inte fören 13 på måndag. :)

Ojoj va jag babblar om allt och inget ha ha.


Jag måste iaf säga att jag mår sjukt bra nu!!! Vet inte va de var för depp period jag var inne i veckan innan påsk samt påsk veckan. Men nu mår jag som vanligt och njuter av livet haha.!!!

Skola i morgon alltså rytmik hela dagen nice! 10.30-14.30 sen blir de att hämta busungen på dagis troligen passa han på kvällen med om päronen hans ska ut och käka.. <3

8.e april är snart över och våren är verkligen på väg!! I love it!!!



Saknar my lööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0