underbart väder!

Så skönt de är att vara ledig även om de är en onsdag. Jag har fått mycket gjort idag, 30mins promenad innan frulle sedan ett härligt body pump pass samt en långpromenad för att hämta D på dagis. Jag är mycket nöjd över dagen så här långt.. Gött att solen kom fram till slut med så blir nog att gå hem från dennis sen med. Så kommer jag sova skönt inatt.. Jag och Dennis tog en snabb sväng till media markt då jag köpte säsong 2 av lost då jag såg klart på första igår. Så senare ikväll blir de att glo på tvn de blir både lost och greys anatomy.. Har sovmorgon i morgon som tur är går bara i skolan 13.30-16 gött gött..


Va bara lite träning och sol så var en på bättre humör! :D

Saknar min bättre hälft som tusan dock.. Men men 9 kvar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0