Vfu

Tjopp..

Nu har ja då vfu igen och de är grymt skönt!! Dock är de redan onsdag så bara en och en halv vecka kvar här. Men men.. Jag njuter av tiden jag har här..

Annars leker livet jag mår jättebra och de känns underbart!!

Idag ska jag även in till stan en sväng efter praktiken då jag ska möta Anna för att shoppa lite jag ska iaf in på systemet och saluhallen.. :) För ¨på fredag blir de party party, i långed.. Ska blir riktigt skoj och jag känner mig pepp som tusan..

Fast att dricka nu känns lite dumt då jag ju tränar så mkt nu inför vår ruset men men jag får ligga i som tusan nästa vecka oxå för vår ruset är ju redan den 10maj

Nee nu ska jag sluta sitta här.. :)


Saknar my lööve!!

Kommentarer
Postat av: mor

ja tänk dig för kanske räcker med ett par cider i solskenet, om det vill sig .

2010-04-29 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0