Addition och Subtraktion

Idag var de en rätt långdag iskolan men den har inte kännts så jättelång. Det är så skönt nu i denna kursen för man känner verkligen att man lär sig något och att man får använda sitt huvud haha.. Dagen började med föreläsning 9-11.30 sedan hade vi två timmar lunch. Det blev en farlig lunch rast då vi gick ut på stan och oj va vi shoppade haha.. Men jag fick mig tre till julklappar sen hitta jag äntligen något att ha på mig på jul och nyår. En fin klänning blev de, inte alltför dyr heller så de var perfekt. Så vid 13.30 var man några hundra fattigare men men. Sen var de dags för att räkna en hel massa igen, oj va de är skoj.. Tur man går på allt i denna kurs för annars tror jag inte att jag kommer ha en chans på tentan. Men som sagt så tycker jag föreläsningarna och seminariumen är kanon bra så de är bara skoj.. Gött att känna så nu i slutet på en termin..

Imorgon är jag ledig igen, göttans!!! Då blir de till att träna, hämta mina termobyxor som ligger på smågroderna då jag måste ha dem på lördag då jag ska rida!! :D Så hoppas att de inte blir alltför kallt på lörda. :)

Slänger väl in en dagens idag med då,




haha vackra kort.. Kände inte för att at stövlarna idag så fick bli mina älskade kawasaki som jag pimpat upp med vita skosnören haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0