Dag 3 - Mina föräldrar

Pappa, Stig Arne Raymond Lindkvist 48år. När jag var liten och pappa ringde hem från jobbet sa jag alltid till mamma att de är hemliga arne i telefon. Haha.. Så höll jag på i ja jag vet inte hur många år. Tss.. Men min pappa ja vad ska man säga en underbar man som har väldigt svårt för att sitta still och ta de lugnt. Det ska helst hända något hela tíden. Pappa älskar att byta saker, vet inte hur många båtar tillexempel som pappa ägt i typ två dagar för att sen byta de mot något annat som han i sin tur äger någon dag för att byta mot något annat.. Ja nu fattar haha.. Han är för de mesta på bra humör om han inte jobbat förhårt och har värk i nacke och rygg, ujuj då vill man helst inte vara nära han då humöret inte är på topp.. ;) Jag pratar/skickar sms med pappa varje dag. Får alltid ett godmorgon sms från han. Och jag älskart! Då min farfar alltid ringde mig och sa godnatt så känns de helt underbart att pappa alltid skickar ett godmorgon sms de har han gjort sen första dagen jag flyttade hemifrån. Så som sagt när man hänger med pappa vet man att de blir fullfart, alltid har han något som vi bara måste göra.. haha.. Men Pappa jag älskar dig iaf!  <3

 

Mamma, Katja Annelie Lindqvist 51år. Mamma ja kära mamma en så underbar mor. Är så stolt över henne då hon nu börjat plugga och hon verkar gilla de jätte mycket. Då hon i ca 25år jobbade som dagmamma för att sen få hoppa runt på lite olika dagis och förskoler valde hon sen att läsa något helt annat. Mamma är inte lika uppe i varv som pappa haha.. Hon kan gärna sitta i soffan och kolla på tvn eller brodera, oj va min mamma kan brodera. Hon är även grym på de här med att göra de fint hemma, fixa de snyggt i fönstren med blommer mm. För blommer är något som mamma är svag för. Haha.. Jag hatar när vi är ute och handlar och så ser jag längrefram en blomsteraffär då är de liksom kört för in dit ska hon. :) Annars är mamma den bästa att vara ute och shoppa med finns ingen bättre än att ha med sig mamma när man ska handla kläder. Jag pratar/skickar sms med mamma med varje dag, annars funkar inte min vardag haha.. Med mamma kan man prata om allt och lite till, hihi.. Så mamma jag älskar dig!  <3


Kommentarer
Postat av: mor

Tackar tackar sånt värmer i hjärtat älskar dig också gumman kram mor

2010-12-02 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0