Dag 5 - Vad är kärlek

Kärlek ja va är de?!

Kärlek för mig är lycka, när man känner sig glad och lycklig, de spritter i hela kroppen och man är glad mest hela tiden.

Kärlek för mig är även när jag själv känner mig älskad av någon eller att jag ser/känner att jag är älskad.

När tillexempel Dennis säger som han sa i onsdags på dagis, min madde, de är kärlek. Eller när Dennis ena fröken kommer och säger till mig att Dennis pratar så mycket om mig mm och hon säger han älskar verkligen dig.. Gaah jag blev ju helt rörd och kände mig även röd i ansiktet. ;)

En annan sorts kärlek är när HD eller Olga kommer och lägger sig i mitt knä och vill ha kärlek, samtidigt som jag ger dem kärlek så ger dem mig kärlek på deras vis genom att dem visar att dem tycker om mig :)


Men den mesta kärleken som jag får/känner är ju såklart från min T! Att få gå och lägga sig och sova sked.. Gaah finns de nått bättre!!

Kärlek kan alltså enligt mig vara en hel massa olika saker/situationer. Men detta flum som jag nu skrivit känns mest som kärlek för mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0