Dag 8 - ett ögonblick

Oj ett ögonblick, hm... Det kan hända otroligt mycket på ett ögonblick.. Känns lite svårt att välja ut ett sådant då jag upplevt en hel del ögonblick på 22 år haha..

Men ett ögonblick som jag troligen aldrig kommer glömma eller ångra är de ögonblicket som jag valde att söka till universitetet. För de hände ungefär under ett ögonblick då de absolut inte var något som jag hade planerat. När jag tog studenten sa jag att F**n va gött aldrig mer ska jag plugga.. Men tji fick jag för här är jag nu tre år eftre studenten med snart två år av pluggande på universitetet bakom mig. Jag ångrar mig som sagt inte en sekund att jag valde under ett ögonblick att söka till förskolelärare! Så detta är ett ögonblick som jag är glad och mycket nöjd över att de blev som de blev.. ;) Flummigare än såhär blir de inte idag.. Haha

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej :) Vad fin du var i skolan idag :) Jag tänkte du kunde ge förslag på tid att fotografera om du fortfarande var intresserad. Jag försöker pussla ihop det för de som önskar :)



Kram

2010-12-06 @ 19:13:56
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0