Dagens plus min dag





Jag är sjukt trött på dessa kort då dem togs vid 7 tiden i morse, då är inte jag van vid att vara uppe ur sängen. haha.. Denna såå sköna tröja bokstavligt talat hoppade på mig igår när jag var inne i stan med syster och Dennis. Den skrek efter mig då de var den enda som fanns kvar i min storlek.. Jag ångrar mig inte ett dugg att den fick följa med mig hem. För den är så otroligt skön och fin..

Varför jag var upp redan vid 7tiden var för att Dennis hade lussefirande idag på dagis, de ville jag självklart inte missa. Han ar så söt så den lille pepparkaksgubben, även om han är en fegis och inte vågar gå i luciatåget men att sitta själv i 20min farmför alla päron som var där de gjorde han inget.. Fjanten.. :P Kidsen skän så sött så, men jag får ju krupp på alla dessa nötter till föräldrar.. SUCK!!

Sen var de dags för skola och årets sista föreläsning, denna handlade om bråk. Bråk är fasiken jobbigt alltså.. Men vi var rätt så bra iaf på workshopen. Slutade 14.30 då var de till att hämta mitt mobilainternet som varit på omformatering, hem till syster för att låna bilen och handla lite..

Nu har jag precis satt/lagt mig ner efter ca 2h pysslnade, diskat, lagatmat och matlådor (duktiga jag), fixat och trixat lite här hemma.. Så nu är jag helt slut, galet trött men får allt hålla mig vaken till 22 då de ju är säsongsavslutning på DHW :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mysigt :) Tänk när vi får egna barn ;P hihi

2010-12-14 @ 19:12:34
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: cia

Varför får du krupp på dom?:)

2010-12-15 @ 12:26:19
URL: http://ciajanssons.blogg.se/
Postat av: emma

japp på juldan är det din tur att köra på fyllesvin ;) hehe. men två skötsamma fyllesvin iaf ;) puss

2010-12-15 @ 17:31:10
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0