En riktig vilo söndag

Vilken slappar söndag jag haft idag.. Men kännde att de var precis va min kropp behövde.. Jag har gjort lite "nyttiga" saker iaf, har skrivit rent mina föreläsningsanteckningar bara en kvar men de föreläsningen har inte varit än. :P Sen har jag diskat, varför är de så tråkigt att diska..?! Jag skulle ju städa med men neee, de får bli att städa under veckan istället, så de är fint när jag åker härifrån i helgen.. Annars hinner de ju bli dammigt och skitet igen innan jag åker.. Hihi..

Imorgon är jag leedig.. hihi.. Men då blir de till att träna, passa dennis, fixa mitt dåliga internet, troligen göra ny knäck.. Nu sitter syster där hemma med värkande mage, ja så går de säge jag då när man är och nallar av knäcken!! grr.. ;)

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 19:46:14
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0