Haha detta blev en märklig torsdag..

Ojoj vilken dag ja haft idag.. Var i skolan vid 10 tiden då vi dels skulle skriva klart fältstudien och fixa iordning u-sem. Vi var så sjukt duktiga idag så vi var redan klara 11.30.. Haha.. Men vi skulle ju vara kvar till 16.30 då SKAVE skulle ha genrep på deras körprojekt som vi skulle se.. Så de var ju bara att stanna kvar på artisten då vi inte ville gå ut i detta jäkla väder, skriskobana utanför och vi fröss som galningar.. Som tur var hade Lisa med datorn så dem första 2h satt vi på en träbänk, vi käka och kollade på SvampBob haha..



Men när vi börja få lite träsmak i rumpan så flytta vi oss lite längre bort till lite mjukare bänkar de såg ut sä är;



jag låg på den ljusabänken där till höger om Lisa.. Vi frös och var så jäkla trötta.. Men vi kolla på nån animerad film om apor men tydligen var den inte så bra för vi alla tre somna.. Haha.. Sov i ca 45min då vi blev väckte av en jäkla rytmiklektion som spela djembetrummor!! Grr.. Men de var inte så mycket att göra vi låg kvar och kollade på den tredje shrek filmen.. Hihi.. Så när den var slut var klockan äntligen 16.30 och genrepet började.. Haha

Vilken jäkla underbar men märklig dag.. :P

Jag var inte hemma fören 18.30... Så idag blev de inte mycket gjort här hemma.. Men som tur är, är jag ledig i morgon och får fixa allt då.. För nu ska jag se på robinsson!!

Jullov har jag nu med!! Så gött!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hur var det igår? Jag kunde ju inte komma :( Ligger här hemma och är sjuk :/

2010-12-17 @ 08:39:57
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0